onsdag den 29. april 2009

Law of attraction

Law of atraction er mest kendt fra filmen "The Secret" Den er noget amerikaniseret, men der er alligevel mange gode ting i selve ideen - Law of attraction.

Jeg har set filmen da den kom frem, og ikke brugt så meget tid på det. Af en eller anden årsag bliver ideen ved med at snige sig ind i mit hoved, og jeg har besluttet mig for at gøre noget ved det. Du kan følge med her, og læse om mine resultater.

Nogle af de vigtigste principper er at være positiv, og især overfor sig selv. Der er ikke nogen grænser for hvad alle kan opnå - bare ønsk det, stærkt og følelsesmæssigt, og lad være med at tænke over hvordan det lykkedes, kun at det lykkes. Derfor positive tanker og positivt snak - især til sig selv. Det er faktisk ret grænseoverskridende at kigge sig selv i spejlet, og følelsesmæssigt sige: "Jeg elsker mig selv - og jeg fortjener det bedste i denne verden" Prøv det, det er en speciel oplevelse.

Det var det for nu, men følg med, der kommer mere snart

Ingen kommentarer:

Send en kommentar